Politica de livrare
Cum platesc si cum se face livrarea?
Pentru produsele achizitionate de pe www.aquariumprest.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
– plata ramburs
– plata cu cardul prin Netopia
Livrarea produselor care sunt in stoc se efectueaza in 2-3 zile lucratoare iar pt produsele care nu se afla in stoc, termenul de livrare este de 7-14 zile lucratoare.
Metode de livrare
Livrarea prin curierat rapid. Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier.
Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.
Intervalul de livrare este afisat atat in pagina de prezentare a fiecarui produs, cat si in pagina de finalizare a comenzii, cosul de cumparaturi.
De asemenea, in urma finalizarii comenzii se va trimite un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail indicata unde veti putea verifica data estimata de livrare.
Care sunt taxele de livrare?
Valorile afisate includ TVA. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.
Livrare Aquariumprest.ro
Aquariumprest.ro livreaza in orice localitate din Romania.
Expedierea comenzilor dumneavoastra se realizeaza prin intermediul celor mai cunoscute firme de curierat din Romania: DPD, FAN COURIER si GLS
Livrare nationala
- Taxa de transport:
- GRATUIT (pentru comenzi a caror valoare este de minim 150 RON)
- 16.40 RON (pentru comenzi cu o valoare mai mica de 150 RON, prin DPD, GLS sau Fan Courier)
Taxa pentru livrarile prin curier rapid DPD, Fan Courier sau GLS este de 17 RON catre orice localitate din Romania pentru comenzi mai mici de 150 RON.
Taxa este unica indiferent de greutatea coletului sau destinatia acestuia. Aquariumprest.ro nu percepe nicio alta taxa suplimentara.
Comenzile cu o valoare mai mare de 200 RON beneficiaza de transport GRATUIT.
Durata livrarii
-
- 24-48h oriunde in Romania pentru comenzile care contin numai produse cu disponibilitatea in stoc
- 48h-72h oriunde in Romania pentru comenzile care contin produse cu disponibilitatea in stoc furnizor
Obs: Comenzile inregistrate in fiecare zi dupa ora 15.00 vor fi expediate a doua zi lucratoare. Comenzile efectuate in zilele de Vineri dupa ora 15.00, Sambata si Duminica, vor fi expediate in cursul zilei de Luni.
Pentru comenzile livrate sambata, agentia Fan Courier va percepe o taxa suplimentara de 6 lei + TVA pentru orice livrare. Taxa va fi achitata direct agentului livrator.
Care sunt termenele de livrare?
Termele de livrare sunt intre 24-48 de ore lucratoare pentru livrarea nationala, dar aceste termene pot suferi anumite modificari din motive ce nu pot fi prevazute (calamitati, inundatii, inzapezirii, blocaje, etc), sau datorita modului de organizare si logistica ale firmelor de curierat cu care colaboram sau a furnizorilor.
Comenzile care contin produse cu statusul in stoc furnizor vor fi livrate in 48h-72h de la plasarea acestora, in functie de reintrarea in stoc a produselor respective. Termenul de livrare depinde de furnizor sau producator.
In situatia in care colaboratorii nostri ne vor anunta ca exista posibilitatea intarzierii livrarilor, noi vom comunica acest lucru prin intermediul site-ului, ori telefonic sau prin email.
Pot sa aleg firma de curierat care sa livreze comanda mea?
Da, acest lucru este posibil.
Cand plasati o comanda pe Aquariumprest.ro, la Pasul 2, dupa ce ati completat adresa de livrare puteti alege firma de curierat care sa livreze coletul dumneavoastra.
Pentru comenzi ulterioare de pe contul dumneavoastra, firma de curierat pe care ati ales-o va ramane selectata din oficiu, dar puteti alege oricand alta optiune.
Cum procedam pentru a obtine informatii legate de coletul expediat?
Este simplu.
Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid GLS, comunicandu-le numarul si data AWB-ului din email sau acelasi lucru pentru firma Fan Courier si DPD.
De asemenea puteti contacta direct curierul, sunand la numarul de telefon primit in SMS-ul pe care firma DPD/GLS/Fan Courier il trimite la numarul de telefon trecut in comanda.
In momentul in care ati primti AWB-ul, comanda plasata nu mai poate fi anulata, deoarece coletul a intrat deja in posesia firmei DPD/GLS/Fan Courier.
Documentele legale (factura) va sunt predate/trimise in format fizic odata cu comanda in cazul in care ati solicitat acest lucru. Acestea vor fi trimise automat si pe email, odata cu mesajul de confirmare a comenzii. Va rugam sa verificati si sa sesizati in scris lipsa oricarui document in momentul primirii coletului.
De asemenea, firma de curierat DPD/GLS/Fan Courier este obligata sa va intocmeasca o chitanta cu suma de achitat (suma de pe factura) in cazul comenzilor cu plata ramburs. Daca nu ati primit chitanta, va rugam sa o solicitati de la curierul care face livrarea.
In momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit.
Comanda trebuie sa ajunga in ambalaj de carton sau plic alb de plastic cu insemnele GLS/Fan Courier si niciodata in saci de culoare neagra sau altfel de ambalaje. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este murdar, rupt, taiat, desigilat sau ud refuzati primirea coletului. Se va intocmi un proces verbal potrivit acestei situatii. De asemenea, va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede pentru a lua la cunostinta si a rezolva aceasta situatie.
Ce se intampla daca doriti sa redirectionati coletul spre alta adresa decat cea initiala?
Daca ati plasat comanda cu o adresa de livrare, iar coletul dumneavoastra a fost preluat de curier, exista posibilitatea schimbarii adresei de destinatie, insa situatiile difera, in functie de curierul pe care l-ati selectat in comanda.
- GLS
Pentru schimbarea adresei de livrare se va percepe o taxa suplimentara de 9,90 RON, indiferent daca noua adresa este in acelasi oras cu adresa initiala. Taxa suplimentara se va plati integral de catre destinatar, la livrare.
- Fan Courier
In cazul in care se doreste schimbarea adresei, dar orasul de livrare si destinatarul nu se schimba, atunci redirectionarea se face gratuit.
In cazul in care se doreste livrarea in alt oras sau la alt destinatar, se va percepe o taxa suplimentara de 14.90 Ron. Taxa suplimentara se va plati integral de catre destinatar, la livrarea coletului.