Comenzi on line, Plati si Conditii de livrare

Selectarea produselor dorite

 În momentul în care ati gasit un produs pe care doriți să îl achizitionați, apăsați pe butonul Adauga în coș. Veți fi apoi direcționat automat către pagina de vizualizare a Coșului de cumpărături, unde aveți opțiunea să vizualizați lista de produse existente în coș, să modificați cantitățile pe care doriți să le achizitionați sau să renuntați la unul, mai multe sau toate produsele introduse în coș. Pentru a vă întoarce din nou la site și a adauga alte produse în coș, actionați butonul Continuă cumpărăturile.

 Informații pentru expediere

 Pentru a finaliza comanda, apăsați pe butonul Trimite comanda. În cazul în care sunteți client nou, va trebui să vă creați mai întâi un cont de utilizator, completând formularul de înregistrare prezent în pagină. Acest proces nu vă va răpi mai mult de 1-2 minute, după care veți putea finaliza comanda. În cazul în care informațiile pentru plată sunt diferite de informațiile pentru expediere, selectati opțiunea Completează o noua adresa pentru plată și introduceți informațiile dorite.

 Finalizarea comenzii

 Pentru a plasa comanda, selectați metoda de plată pe care o preferați și folosiți câmpul Comentarii comanda, care vă permite să trimiteți eventuale informații suplimentare. După ce v-ati asigurat că sunteți de acord cu Termenii si Condițiile practicate, apăsați butonul Trimite comanda pentru a trece la pasul următor. În funcție de caracteristicile comenzii Dvs. și de opțiunile disponibile, este posibil să vi se solicite apoi alegerea unei anumite metode de livrare, căreia îi pot fi asociate anumite costuri de transport. Veți putea vizualiza valoarea costurilor de livrare înainte de finalizarea comenzii.

Metode de plată

Plata în sistem ramburs

Plata ramburs se efectuează integral la livrarea comenzii. În cazul livrării produselor de către curieri, plata se va face către comisionarul care efectuează livrarea.

Plata online – EuPlatesc.ro - Metoda de plată ce se va implementa în viitorul apropiat

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină.

Plata prin card este o metodă sigură deoarece datele cardului tău nu vor fi stocate de către procesator, ele fiind securizate și încriptate. Pentru efectuarea plății vei introduce numărul cardului tău, data expirării și codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscripționate pe banda de pe verso, ce conține și semnătura ta). Pentru a putea efectua o plată prin EuPlatesc.ro, valuta contului de pe care are loc plata trebuie să fie obligatoriu RON. Serviciul EuPlatesc.ro nu acceptă alte monede în afară de RON. Pentru plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul „3-D Secure” elaborat de aceste organizații care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. „3-D Secure” asigură în primul rând ca nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele EuPlatesc.ro, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard. În plus, „3-D Secure” este un sistem de autentificare a identității posesorilor de carduri în mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor și se desfășoară numai pe serverele Visa sau MasterCard, după caz. Sistemul „3-D Secure” permite efectuarea de cumpărături on-line cu orice card emis sub licența Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit și cele electronice Maestro și Visa Electron.

 În cazul în care clientul finalizează comanda, făcând plata cu cardul, iar din diferite motive dorește să anuleze comanda, noi facem returul banilor în maxim o zi, urmând ca banca sa faca transferul in maxim 30 de zile, conform legii în vigoare.

2. În cazul în care clientul optează pentru finalizarea comenzii, coletul este expediat la adresa specificată de către client, dar acesta refuză să ridice coletul din diferite motive, sau acceptă coletul dar dorește sa îl facă retur, transportul tur/retur va fi plătit în totalitate de către client conform legii, suma de 30 RON care include transportul tur/retur va fi oprită din plata comenzii, astfel la o comandă de 100 RON, clientului i se vor transfera în cont 70 RON.

Actualizare produse site:

 Disponibilitatea produselor de pe site-ul nostru se actualizează periodic, astfel există posibilitatea ca unele produse să nu mai fie în stoc, în cazul în care s-a efectuat plata cu cardul, putem oferi posibilitatea alegerii unui produs asemănător, sau se poate astepta până se primește din nou produsul în stoc, dacă clientul nu mai dorește să aibă loc comanda, acesta se va anula, iar banii vor fi virați în maxim 2 ore în contul clientului. Nota: Durata de transfer a banilor poate dura între 3 și 30 de zile, în funcție de banca emitentă a clientului.

Fan Courier– Tarife

 

 

 

 

Colete primul KG

Colete KG suplimentare

 

FAN COURIER: 17 lei/expediere

1 leu / kg suplimentar

 

Notă: Aceste tarife se aplică pentru localităţile din reţeaua Fan Courier. Pentru localităţi din afara reţelei, se taxează 1 leu/km de la cea mai apropiată localitate din reţea. Lista completa a localitatilor din aria de acoperire Fan Courier o puteti gasi la aceasta adresa:http://www.fancourier.ro/tools/retea/localitati-deservite-fara-km-suplimentari/

– Expedierea Comenzile plasate de Luni pana Vineri inainte de ora 12:00 se expediaza in aceeasi zi.

Comenzile plasate de Luni pana Joi dupa ora 15:00 se expediaza in ziua urmatoare.

Comenzile plasate Vinerea dupa ora 13:00, Sambata sau Duminica se expediaza Lunea.

Nota: Daca comanda este plasata Vineri si doresti ca livrarea coletului sa se faca Sambata, va trebui sa specificati acest aspect.

– Termenul de livrare Daca adresa de livrare este intr-una din localitatile unde Fan Courier are sediu, coletul poate ajunge in mai putin de 24 de ore.

– Returnarea produselor:

Ai la dispozitie 14 zile calendaristice  pentru a returna produsele de  la aquariumprest.ro fara sa fie nevoie sa dai vreo explicatie

Conform legislatiei romanesti in vigoare, returnarea unui produs se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 130/2000.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Banii vor fi inapoiati de catre siteul nostru in termen de maxim 30 zile lucratoare, urmand ca banca sa faca transferul.

Conform legii banii vor intra in contul dumneavoastra in maxim 30 zile lucratoare. Suma inapoiata este strict a produselor, nu si a chltuielilor de transport, acestea sunt suportate de catre client. Atentie: Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea returnarii produsului.

Produsele ce urmeaza a fi returnate nu vor fi primite de catre serviceul nostru specializat decat corect amabalate in colete si cu formularul de returnare semnat si atasat, colete care vor fi expediate pe adresa centrului nostru de colectare a produselor din Str. Teodor Sperantia Nr.64A, Mun.Constanta, Jud.Constanta, Cod Postal: 900007. Nu vom ridica colete expediate pe alta adresa, si nu vom ridica coletele de la oficiile postale.

Pentru expedierea coletelor va rugam sa folositi acelasi serviciu de curierat prin care ati primit produsele. Nu primim la retur produse neambalate. In cazul produselor perisabile (ex: hrana, medicamente, plante acvatice, pesti, melci,) acestea pot fi returnate numai in cazul in care nu au fost deschise, iar vietatile trebuiesc trimise in stare vie, ambalate corespunzator.

In momentul sosirii coletelor in serviceul nostru specializat se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului.

Toate coletele primite si care respecta aceste conditii de returnare vor fi desfacute si fotografiate pentru a consemna starea la receptie a produselor din interior, si pentru a verifica daca starea produselor este identica cu starea lor din momentul completarii formularului de returnare (in momentul completarii formularului, pe baza asumarii raspunderii, clientul trebuie sa consemneze starea produselor in scris si/sau prin fotografii).

Orice inadvertenta intre starea declarata de consumator la completarea formularului de returnare si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce respingerea returului produselor, clientul fiind raspunzator de transportul acestor produse pana in sediul nostru specializat.

Clientul va fi instiintat in termen de 72 de ore de la primirea coletului de aceasta situatie si va putea alege daca primeste inapoi pe cheltuiala sa produsele neconforme cu declaratia sa si produsele care nu mai sunt in aceeasi stare in care au fost livrate initial clientului, sau daca accepta aducerea acestor produse la starea initiala. Produsele returnate pot fi aduse pe adresa noastra : Str. Teodor Sperantia Nr.64A, Mun.Constanta, Jud.Constanta, Cod Postal: 900007 sau trimise prin curier cu acelasi cu care au fost primite, pe cheltuiala clientului!

Poti returna produsele in termen de 14  zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier, fie ca esti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luat in considerare, solicitarea de retur poate fi trimis cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii/ ridicarii (din showroom) produsului.

Poti returna orice produs pe care il primesti cu defect de fabricatie, in termen de 14 de zile de la data livrarii.

Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate.

Mentiune 
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care se plateste cu cardul ,iar taxa de retur produse nu se va achita de catre client,la returnarea banilor se va opri taxa in valoare de 20 ron ,din valoarea totala a facturii.

 

Poti returna orice produs pe care il primesti cu defect de fabricatie, in termen de 14 de zile calendaristice de la data livrarii.

 

Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

 

Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate.

-Actualizare produse site: Disponibilitatea produsele de pe site-ul nostru se actualizeaza o data la 10 zile, astfel exista posibilitatea ca unele produse sa nu mai fie in stoc, in cazul in care s-a efectuat plata cu cardul, putem oferii posibilitatea alegerii unui produs asemanator, sau se poate astepta pana se primeste din nou produsul in stoc, daca clientul nu mai doreste sa aiba loc comanda, acesta se va anula, iar banii vor fi virati in maxim 48 de ore  in contul clientului Suma inapoiata cat si conditiile de returnare,nu includ cheltuielile de transport.

Nota: Durata de transfer a banilor poate dura intre 3 si 30 de zile,in functie de banca emitenta a clientului.

 ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Întrebări despre produse și comenzi

Cum pot căuta un anumit produs în magazin? Pentru a cauta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.

Sunt persoană juridică. Pot cumpara? Da, aquariumprest.ro onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.

Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se faca la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client? În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea optiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez? În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți optiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.

Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu? Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.

Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra? Pentru a face cumparaturi pe acest site nu este necesar să vă creeați un cont de utilizator. Acesta poate fi creat și după ce ați adaugat produsele dorite în Coșul de cumpărături. Pentru a avea acces la istoricul comenzilor dumneavoastră și pentru a evita timpii pierduți în scrierea de fiecare dată a datelor de contact vă recomandăm să va creați un cont pe site.

Pot modifica o comanda lansată? În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Va rugăm să precizati și ID-ul ( numărul comenzii ) comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea Istoric comenzi.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare? Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi.

Întrebări generale

Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez? Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugam să ne contactați folosind formularul de contact de pe site.

Doresc să obțin informatii suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez? În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.